Sunday, February 15, 2009

ခ်စ္သူမ်ားညအမွတ္တရ

ကြ်န္ေတာ္တို႔ မေန႔က ခ်စ္သူမ်ားေန႔အမွတ္တရ ေလွ်ာက္လည္ၾကတယ္။ အထင္ေတာ႔မႀကီးနဲ႔ေနာ္။
ကြ်န္ေတာ္ရယ္ ကြ်န္ေတာ့္ အမ နဲ႔ အကို တစ္ေယာက္နဲ႔သုံးေယာက္ pennisula က Oriental House
မွာ ထမင္းစားၿပီးေတာ႔ Clarke ဘက္ကိုလမ္းေလ်ွာက္ျဖစ္ၾကတယ္။ ေကာင္ေလးေတြက ေကာင္မေလးေတြကို
ပန္းစည္းေတြ ေပးတဲ႔ သူကေပး ၊ Happy Valentine Days ဆိုတဲ႔ ပူေဖာင္းေလးေတြ ကိုင္သူကကိုင္ေပါ႔ (ဟဲ ဟဲ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ညာေနတာေပါ႔ဗ်ာ)
ကြ်န္ေတာ္တို႔လည္းအျပန္က်ေတာ႔ ဓာတ္ပုံေတြရိုက္ခဲ႔ေသးတယ္။ အားလုံးကို ေ၀မွ်ပါတယ္။ လွတပတေလးေတြကို ၾကည္႔ေပးၾကပါအုံး။
ေျပာရရင္ေတာ႔ ခ်စ္သူမ်ားေန႔မွာ ကြ်န္ေတာ္တိို႕ ကို ညစာေကြ်းတဲ႔ ကိုေသာ္လင္းခိုင္ ႏွင္႔အတူ မသင္းသင္းဦးတို႕ကိုကြ်န္ေတာ္တကယ္ေက်းဇူးတင္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ေတာ႔ အမွတ္တရညေလးပါ။



No comments:

Post a Comment