Saturday, December 20, 2008

အိမ္သုိ႔တမ္းခ်င္း


ကြ်န္ေတာ္ဒီေန႔ ဘေလာ႔စေရးတဲ႕ေန႔မွာ မွတ္မွတ္ရရ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ucsy ဘြဲ႔ႏွင္းသဘင္အခန္းအနား တစိတ္တပိုင္းကို

တင္လုိက္တယ္။

အဲဒီေန႔က ကြ်န္ေတာ္႔အေမ နယ္ေရာက္ေနလုိ႔ အေဖနဲ႔ပဲ ဘြဲ႔ယူသြားျဖစ္တယ္။

ကြ်န္ေတာ္႔ အခ်စ္ဆုံး အေဖ႔ ပုံေတြ လည္းပါတယ္။

မွတ္မွတ္ရရ ကြ်န္ေတာ္႔သူငယ္ခ်င္း သီတာသိမ္႔ ၊ ေသာ္တာ ႏွင္႔ အျခားေသာ ucsy က သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ တြဲရိုက္ထားတဲ႔ ပုံေတြကုိ

slideshow လုပ္ၿပီး သိမ္းထားတာ။ ခုမွ မွတ္မွတ္ရရ ဒီတပတ္စေန CD ေတြ ရွာရင္းနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ CD ေတြ ထြက္လာလို႔ blog မွာတင္

လုိက္တာပါ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ရဲ႕အခ်စ္ဆုံး သိန္းသိန္းႀကီးလည္းပါတယ္။ ucsy ကလူေတြဆိုရင္ သိမွာပါ ။

ေျပာမယ္သာေျပာတာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ucsy ရဲ႕ေကာင္းမႈေတြကအမ်ားႀကီးပဲ။ ဒီဘြဲ႕ရခဲ႔လုိ႔ ဒီႏိုင္ငံမွာ သူမ်ားနဲ႔စာရင္ မ်က္ႏွာမငယ္ရဘူးေပါ႔။

ေက်ာင္းတုန္းက First Year to Final Year ထိ သင္ၾကားေပးခဲ႔တဲ႔ ဆရာမေတြရဲ႕ ေက်းဇူးေၾကာင္႔ပါ။

ေက်ာင္းတုန္းကဆုိ Lecutrer ခ်ိန္ဆုိ မသင္ခ်င္လို႔ ပတ္ေၿပးေနေပမဲ႔ ၊

" theory ေတြႀကီးပဲသင္တဲ႕ ငါတို႔ေက်ာင္း ၊ ဘာမွ လုပ္လုိ႔မရဘူး ေက်ာင္းၿပီးရင္ဆုိၿပီး " ပါးစပ္ကထုတ္မေျပာ္ေသာ္လည္း စိတ္ထဲက ႀကံရြယ္ေနေပမဲ႕

ေက်ာင္းၿပီးလုိ႔ သူမ်ားေတြနဲ႔ အတူ အလုပ္ခြင္မွာ ၀င္လုပ္တဲ႔ အခါမွာ ျဖစ္ေစ ၊ ပညာရပ္တစ္ခုကို ယွဥ္ၿပီးသင္တဲ႔အခါမွာ ျဖစ္ေစ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ေက်ာင္းက

သင္ထားခဲ႔တဲ႔ theory ေတြေၾကာင္႔ ခက္ခက္ခဲခဲ ေလ႔လာရတယ္ လုိ႔မရွိခဲ႔ဘူး။ ကြ်န္ေတာ္ဆုိလုိတာက (ကြန္ပ်ဴတာ ပညာရပ္ေနာ္) ။ တျခား ဘာဘာညာညာေတာ႔

ကြ်န္ေတာ္လည္းမတတ္ဘူး။

ေနာက္တစ္ခုက ေက်ာင္းၿပီးလို႔ ကြ်န္ေတာ္ ကေယာင္ေခ်ာက္ခ်ား ဘာလုပ္လုိ႔ ဘာကိုင္ ရမွန္းမသိျဖစ္ေနတာ ။

ဒါနဲ႔ပဲ အေမနဲ႔ အမ ရွိတဲ႔ ျပည္ၿမိဳ႕ေလးကုိ ကြ်န္ေတာ္ျပန္ေနခဲ႕တာ။ ရန္ကုန္ကသူငယ္ခ်င္းေတြက honous တတ္ဖို႔လွမ္းေခၚတယ္ေလ။

ကြ်န္ေတာ္ ၿပန္မသြားျဖစ္ဘူး။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္ winxp os ေတာင္မတင္တတ္ဘူး။

ကြ်န္ေတာ္႔ဆရာ ဆရာေရႊလုိ႔ေခၚတဲ႔ ၿပည္နည္းပညာက ဆရာရဲ႕ေက်းဇူးေၾကာင္႔ networking ဘက္ကိုေလ႔လာျဖစ္ခဲ႔တယ္။

ဆရာက ေတာ္ေတာ္ေက်ေက်ညက္ညက္နားလည္ၿပီ ဆုိမွ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ရန္ကုန္တတ္ၿပီး စာေမးပြဲေျဖခုိင္းခဲ႔တယ္။

ဒါနဲ႔႔ပဲ ကြ်န္ေတာ္လည္းရန္ကုန္ၿပန္ေရာက္ ။ စာေမးပြဲ ေတြေျဖ အလုပ္ေတြလုပ္ ။ ဒါပါပဲ။

ေနာက္မွပဲဆက္ေရးေတာ႔မယ္။

အေဖႏွင္႔အေမ႔ကို သတိရတယ္။ မိဘေတြ အတြက္လည္း ကြ်န္ေတာ္ဒီအခ်ိန္ထိဘာမွ မလုပ္ေပးႏုိင္ေသးဘူး။ အေဖနဲ႔အေမ႔ကို ေက်းဇူးဆပ္ခ်င္ပါတယ္ေလ။

ဒီပညာကုိသင္ ဒီအရြယ္ထိသူမ်ားမ်က္ႏွာမငယ္ရေအာင္ထားေပးခဲ႔တာ။ ကြ်န္ေတာ္႔ဘ၀ ကလည္း အေမႏွင္႔အေဖ ေပးခဲ႔တဲ႔အေမြပါပဲ။

ကြ်န္ေတာ္႔ ထူးခြ်န္မႈ၊ ေအာင္ျမင္မႈ၊ အေကာင္းဆုံးေသာအရာေတြကလည္း အေဖနဲ႔အေမ ေပးလုိ႔ရခဲ႔တာေတြပါပဲ။ ဒီဘေလာ႔ကိုေရးရင္းနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္႔မိဘႏွစ္ပါးကို

ကန္ေတာ႔လုိက္ပါတယ္။

ဒီေနရာကေနကြ်န္ေတာ္ခ်စ္ရတဲ႔ ucsy ကဆရာ၊ဆရာမေတြနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းအားလုံးကို ႏွဳတ္ဆက္ပါတယ္။

ucsy မွသူငယ္ခ်င္းမ်ား singapore မွာေက်ာင္းတက္ဖုိ႔ ရည္ရြယ္ရင္ ကြ်န္ေတာ္႔ mail theingemyint1@gmail.com ကုိဆက္သြယ္ႏိုင္ပါတယ္။

ကြ်န္ေတာ္တတ္ႏုိင္သေလာက္ ကူညီဖုိ႔အသင္႔ပါ။

ဒါနဲ႔ ေနာက္လဆုိ NTU msc application form ေတြဖြင္႔ေတာ႔မယ္ေနာ္။ :)

အိမ္သုိ႔တမ္းခ်င္း

အေမ အိ္မ္ၿပန္လာရင္ျမင္ခ်င္တယ္အေမ

ေန႔တိုင္းတေန၀င္တေနထြက္

mrt နဲ႔ ့အိမ္နဲ႔ အလုပ္နဲ႔ ေန႔တုိင္းသြားေနေပမဲ႔

ျပန္လာရင္အၿပံဳးနဲ႕ဆီးၾကိဳတဲ႔ အေမ႔ ကို ရွိခ်င္ေနတာ

ဆင္႔ကာပူဆုိတဲ႔ႏုိင္ငံမွာ လုပ္ေနရတာ

အလုပ္မရခင္ အလုပ္ရဖို႔ပူရ

အလုပ္ရေတာ႔လည္း အလုပ္အဆင္ေျပဖို႔ ပူရ

အလုပ္အဆင္ေျပေတာ႔လည္း

အလုပ္တည္ၿမဲဖို႔ပူရ။

အ၇င္ကလုိ အေမ႔အနားမွာ အေမခ်က္ေကြ်းတဲ႔

ထမင္းနဲ႔ ခ်ဥ္ေရဟင္း ၊ ငရုတ္သီးေထာင္းေလးပါ ေရာၿပီး

အေဖ႔ရဲ႕ရယ္စရာဟာသေတြပါ ေႏွာတဲ႔

ေပ်ာ္စရာထမင္း၀ိုင္းကို ၿပန္ေတာင္႔တေနၿပီအေမ။

ကြ်န္ေတာ္အလုပ္အဆင္မေျပတိုင္း

" ႀကိဳးစာငါ႔သမီး ငါ႔သမီးကုိအေဖယုံတယ္ "

ေျပာခဲတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔အေဖရဲ႕ စကားေတြကိုလည္း

အိမ္မွာအရင္လိုေန႔တုိင္းၿပန္ၾကားခ်င္ၿပီ။

မနက္တုိင္းဘုရားရွိခုိး တတ္တဲ႔အေမ႔ရဲ႕ အသံနဲ႕

အိပ္ရာထဲကေနလွမ္းၿပီး သာဓုေခၚတတ္တဲ႕

ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕အက်င္႔ေတြလည္း

ခုေပ်ာက္ကုန္ၿပီအေမ။

မနက္ဆုိ အေမခ်က္ေၾကြးတဲ႔

မနက္စာ ထမင္းေႀကာ္ကိုစားၿပီး

၀ခါနီး ဂ်ီးမ်ားတတ္တဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ အက်င္႔ေတြက

ခုဆို မနက္တုိင္း coffee တခြက္ကုိမနည္း၀င္ေအာင္ေသာက္ၿပီး

ေျဖသိမ္႔ေနတတ္ၿပီအေမ။

2 comments:

  1. အင္းအေမခ်စ္တဲ့သူခ်င္းဆိုေတာ့ ဘယ္လိုခံစားေနရမလဲစာနာပါတယ္
    ဒါေပမယ့္.....
    အဆင္ေျပသြားမွာပါ
    အားတင္းထား
    :)

    ReplyDelete
  2. အေမ ကဗ်ာေလး လာခံစားသြားပါတယ္ ဘ၀မွာ အစစအရာရာ အဆင္ေျပပါေစ ခ်စ္ေသာ မိသားစုနဲ႕ အျမန္ဆုံးျပန္ဆုံေတြ႕နုိင္ပါေစ

    ReplyDelete