Monday, January 12, 2009

ခံစားခ်က္

ကြ်န္ေတာ္႔အခ်စ္မွာ ကဗ်ာေတြမပါဘူး
ကြ်န္ေတာ္႔အခ်စ္မွာ စာကားလုံးလွလွေတြမပါဘူး
ကြ်န္ေတာ္႔အခ်စ္မွာ ပရိယာယ္ေတြမရွိခဲ႔ဘူး
ကြ်န္ေတာ္ ရိုးရိုးသားသားနဲ႔ ပထမဆုံးခ်စ္ခဲ႔တဲ႔တစ္ေယာက္
ကြ်န္ေတာ္ အရင္က သူ႔ကိုခ်စ္တယ္
ကြ်န္ေတာ္ အရင္က သူ႔ကိုလည္းမုန္းတယ္။
ေျပာင္းလဲမႈတုိင္းရဲ႕ ေနာက္ကြယ္မွာ
စြဲခ်က္ေတြရွိမယ္ဆုိရင္ေလ
တစ္ခါေလာက္ေျဖေစခ်င္ပါတယ္ ရွင္။
မင္းရဲ႔ အေတြးေတြထဲမွာ
ကြ်န္ေတာ္ေကာရွိေသးလားေျပာ
ညအိပ္ရာ၀င္တုိင္း
ေယာင္ေယာင္ၿပီးမက္တဲ႔
အိမ္မက္ထဲမွာ သူပါေနက်မို႔ ။
ကြ်န္ေတာ္အိမ္မက္ကႏုိးလားတုိင္း
အၿမဲမ်က္ရည္ က်တတ္တဲ႔ သူတစ္ေယာက္မျဖစ္ခ်င္လို႔
အလုပ္ေတြကိုပဲ ဖိလုပ္လာခဲ႔တာ ............................
ဒီလိုနဲ႔
ရင္ထဲက စကား နားေသာတဆင္ၾကပါဗ်ာ :)
ကိုမုန္းလို႔ ယူလည္းမေပ်ာ္ၿပီ
အခ်စ္ကို စစ္ကာျပရင္ျဖင္႔
ကြ်န္မစိတ္ထဲမွာ လည္း သူတစ္ေယာက္ပဲရွိတာမို႔
အလုပ္ေတြကိုဖိကာ လုပ္ေပမဲ႔
ေယာင္လုိ႔ေတာင္ ကြ်န္ေတာ္႔ဘ၀ထဲကေပ်ာက္မသြားဘူး
ေပ်ာ္ရြင္မႈဆိုတဲ႔ ဘ၀ တစ္ခါရခဲ႔လုိ႔
တစ္သက္လုံး ေမ႔မရေအာင္လုပ္ေလသူေရ
ကြ်န္ေတာ္ေတာ႔ ရူးၿပီ ။

No comments:

Post a Comment