Saturday, January 17, 2009

လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ ဘ၀မွာ ဘာအလုိအပ္ဆုံးလဲ

ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ကူးေပါက္လို႔နဲ႔ေလွ်ာက္ေရးေနတာပါ။
ကြ်န္ေတာ္႔အျမင္ကေတာ႔ စိတ္ခ်မ္းခ်မ္းသာသာ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္းေလးပဲ ဘ၀ကိုေနခ်င္တယ္။ ကိုယ္႔ဘ၀ကို တကယ္နားလည္ မယ္႔ ကိုယ္႔ အေမ ၊ ကိုယ္႔ အေဖ နဲ႔ အတူေပါ႔ဗ်ာ။ ေျပာရရင္ ကြ်န္ေတာ္ ဒီမွာေနရတာ တကယ္ေမာေနပါၿပီ။

တစ္ေန႔ တစ္ေန႔ ဗ်ာ အလုပ္နဲ႔ အိမ္ ၊ အိမ္နဲ႔ အလုပ္ ဒါပါပဲ။
ျပန္လာရင္ လည္း ကြ်န္ေတာ္႔ကို အၿမဲ ဆူေနၾကအမေတာ႔ ရွိတယ္။
ေနရတာ မေပ်ာ္ဘူးဗ်ာ။

တစ္ခါတစ္ေလ ေနမေကာင္းရင္ေတာင္မွ ေဆးခန္းသြားဖုိ႔ ကြ်န္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္စဥ္းစားရတဲ႔ ျပသာနာေပါ႔ ။ ပိုက္ဆံအိတ္ထဲကပိုက္ဆံကို လကုန္ထိေလာက္ဖို႔ ၊ ph bill ေပးဖို႔ ၊ mrt ခေပးဖို႔ ၊ အိမ္လခေပးဖို႔ နဲ႔ တစ္လတစ္လ လုံးလည္ခ်ာလည္ကို လိုက္ေနေတာ႔ တာပါပဲ ဗ်ာ။

သူမ်ားေတြ ထင္ရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဒီမွာ ပိုက္ဆံေတြစုမိၿပီး ေတာ္ေတာ္အဆင္ေျပေနၿပီေပါ႔ ။
ေျပာရရင္ အရာရာတိုင္းက အထင္နဲ႔ အျမင္ နဲ႔ တကယ္႔ျဖစ္ရပ္ေတြက တစ္ျခားစီပါပဲဗ်ာ။

အရာရာတုိင္းကေတာ႔ အဆင္ေျပဖို႔ အခ်ိန္တစ္ခုေတာ႔လုိမယ္ထင္ ပါတယ္ေလ။
ကြ်န္ေတာ္ လည္း ဒီဘေလာ႔ကိုတင္ေနရင္းနဲ႔ပဲ အိမ္ကိုလြမ္းတာနဲ႔ ငိုလိုက္ေသးတယ္။
ရုံးက လူေတြကို အၿမဲ ၿပဳံး ျပေနရတာေန႔တုိင္း ကြ်န္ေတာ္႔ job confirm မျဖစ္ေသးလုိ႔ေပါ႔ ။
ကြ်န္ေတာ္ခုေတာ႔ တစ္ေယာက္ထဲ အားရပါးရငုိလိုက္တယ္။

ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ ခံစားခ်က္အေ၇းအသားမ်ား ကို ဖတ္ရေသာ သူမ်ား စိတ္ဆုိးစိတ္ပ်က္မႈမ်ား ျဖစ္လာရင္ ခြင္႔လႊတ္ပါဗ်ာ။

ကြ်န္ေတာ္ခုတေလာ နည္းနည္းစိတ္ေလေနလို႔ပါ။

1 comment:

  1. ဘ၀ ဆုိတာ ဒီလုိပါပဲ အားလုံး အဆင္ေျပတယ္ဆုိတာေတာ့ ဘယ္လူသားမွ မရွိပါဘူး။ အားလုံးကုိ ေအာင္ျမင္စြာ ျဖတ္ေက်ာ္နုိင္ပါေစလုိ႕....

    ဒီပုိစ့္ေလး ဖတ္ရတာ ကုိယ္မိသားစု၊ တုိင္းျပည္နဲ႕ ေ၀းေနရတဲ့ လူတုိင္း ခံစားၾကရမွာပါ


    ေလးစားလ်က္
    ေတာင္ေပၚသား

    ReplyDelete