Friday, May 8, 2009

အခ်စ္ရဲ႔သေဘာ

ကြ်န္ေတာ္သူ႔ကို
အျမတ္တနိုးၾကည္႔ခဲ႔ဖူးရဲ႕
ခ်စ္ရည္ဆန္းေသာ ျမတ္၀န္းတစုံျဖင္႔
သူသိမည္မထင္

ကြ်န္ေတာ္သူ႔ကို
ခ်စ္ခဲ႔ဖူးရဲ႔
ျပာလဲ႔လဲ႔ေကာင္းကင္ျပာေအာက္မွာ
တစ္သက္လုံးမခြဲဘူးဆိုတဲ႔
ကတိတစ္ခုကိုကြ်န္ေတာ္ေပးရင္း
ဒါကို္လည္း သူမွတ္မိမယ္မထင္

ကြ်န္ေတာ္တညလုံး
လြမ္းေဆြးဖူးပါရဲ႔
"ကုိယ္နဲ႔မင္းနဲ႔ဆက္တြဲလို႔မျဖစ္ေတာ႔ဘူးဆိုတဲ႔"
ကြ်န္ေတာ္႔ခ်စ္သူရဲ႔စကားအဆုံး
ဒါကိုလည္သူသိမည္မထင္

ကြ်န္ေတာ္႔ယုံၾကည္ခ်က္ေတြလည္း
တစစီေၾကမြပ်က္စီးဖူးပါရဲ႔
ကြ်န္ေတာ္႔ခ်စ္သူေပးေသာ ဥေပကၡာမ်ားႏွင္႔အတူ

ဒါေပမဲ႔
ဒီေန႔လည္း
ကြ်န္ေတာ္ ယုံၾကည္ခ်က္ေတြနဲ႔
တစ္ေယာက္တည္း
ေလွ်ာက္ဆဲ ပါပဲ
ဆင္႔ကာပူရဲ႕ လမ္းေတြေပၚမွာေပါ႔
ၿပဳံးတုိင္းလည္း ေပ်ာ္ေနတာမဟုတ္ေတာ႔သလို
မ်က္ရည္၀ဲတုိင္းလည္း ငုိေနတာမဟုတ္ေတာ႔ဘူး
စိတ္ထဲမွာ
သူတစ္ေယာက္ပဲရွိတယ္ဆိုတာ
ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တိုင္နားလည္သြားတဲ႔ေနာက္မွာ
အရာရာဟာ မေန႔တေန႔ကအတုိင္းပါပဲ

ေလးစားလွ်က္
သဲသဲ



2 comments:

  1. ကဗ်ာေလးက ရွင္းရွင္းေလးနဲ႔ ထိထိမိမိ ရွိလွတယ္။ စိတ္ထဲမွာ
    သူတစ္ေယာက္ပဲရွိတယ္ဆိုတာ..ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ နားလည္သြားတဲ႔ ေနာက္မွာ အရာရာဟာ မေန႔တေန႔က အတုိင္းပါပဲ. ဒီစာသားေလးကေန အခ်စ္ရဲ့ အႀကြင္းမဲ့ သေဘာသဘာဝ တစ္ခုကို ျမင္လိုက္မိ သလိုပဲ။ ႏွစ္သက္စြာ ခံစားသြားပါတယ္။ မ်ားမ်ား ေရးႏိုင္ေစ။

    ReplyDelete
  2. ၿပဳံးတုိင္းလည္း ေပ်ာ္ေနတာမဟုတ္ေတာ႔သလို
    မ်က္ရည္၀ဲတုိင္းလည္း ငုိေနတာမဟုတ္ေတာ႔ဘူး...ဆိုတာေလးက တကယ္ကိုမွန္ပါတယ္...

    လူတိုင္းလူတိုင္း ေပ်ာ္လို႔ ၿပံဳးမိတာပဲၿဖစ္ၾကပါေစလို႔....ဆုေတာင္းလိုက္ပါတယ္။ သဲသဲ အပါအ၀င္ေပါ့ေနာ္ း)

    ReplyDelete