Friday, May 15, 2009

မၾကီးေမြးေန႔ အမွတ္တရ


မေန႔က ၁၄ ရက္ေန႔ ေမလ က ကြ်န္ေတာ္႔အမရဲ႔ေမြးေန႔ပါ။ ကြ်န္ေတာ္မွာလဲ ေပးစရာေမြးေန႔လက္ေဆာင္ ဆိုလို႔ ဘာမွ မရွိပါဘူး။ အခြန္ေလးေဆာင္ရေတာ႔ ရွိသမွ် ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႔ လစာေလးလဲေျပာင္ပါေလေရာ။ ကြ်န္ေတာ္႔အမကို ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္တယ္။

သူ႔ ေမြးေန႔ကေနစၿပီး ကြ်န္ေတာ္႔အမ အသက္ရွိထင္ရွားရွိေနေသးသေရႊ႔ စိတ္ခ်မ္းသာကိုယ္ခ်မ္းသာ နဲ႔ ဘ၀ခရီးကိုေလွ်ာက္လွမ္းႏိုင္ပါေစလို ႔ ဆုေတာင္းပါတယ္

ကြ်န္ေတာ္ငယ္ငယ္တုန္းက မွတ္မိေသးတယ္ ။ ကြ်န္ေတာ္အေမ ႏိုင္ငံျခားသြားေတာ႔ အေဖ ရယ္ အမရယ္ ကြ်န္ေတာ္ရယ္ သုံးေယာက္အိမ္မွာပဲက်န္ခဲ႕ရတယ္ ။ ကြ်န္ေတာ္႔ တို႔အိမ္ကို ၀မ္းကြဲအေဒၚ ေတြလာေနတယ္။ ၀မ္းကြဲအေဒၚေတြက ထမင္းဟင္းခ်က္ေပးတယ္ ။ ဒါေပမဲ႔ သူတို႔လည္း ေလ ေလာကီသားမို႔ ကြ်န္ေတာ္႔ တို႔ဆီက မီးဖိုေခ်ာင္စရိတ္ေတြသာပိုေတာင္းၿပီးေတာ႔ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔အမႏွစ္ေယာက္ ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္စားခဲ႔ ရတဲ႔ေန႔လို႔မရွိဘူး ။ အေဖက သူ႔အလုပ္နဲ႔သူမအား ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ကေလးႏွစ္ေယာက္ကလဲ အေဒၚေတြေကြ်းတဲ႔ မ၀တ၀ကိုပဲ၀ေအာင္စားေဆာ႔စရာရွိတာေဆာ႔။ငိုစရာရွိတာငို။အဲဒီတုန္းကဆိုကြ်န္ေတာ္႔တုိ႔ႏွစ္ေယာက္ထမင္းဘူးမွာ အရိုးေလးေတြပဲပါေတာ႔ကြ်န္ေတာ္႔အမကသူဆီမွာပါတဲ႔အရုိးေဘးနားအသားေလးေတြကို ပဲကြ်န္ေတာ္႔ကိုစားခုိင္းၿပီး သူကိုယ္တုိင္ အရုိးေလးေတြနဲ႔ ပဲ ေက်နပ္ ေနရတယ္ ။ အဲဒါကိုလည္း ကြ်န္ေတာ္႔အေဖမသိခဲ႔ပါဘူး။ ကြ်န္ေတာ္႔ အေမႏုိင္ငံျခားကျပန္ေရာက္ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ေတာင္ ေရာဂါအၾကီးအက်ယ္ျဖစ္လို႔ ၂ ႏွစ္ေလာက္ေဆးကုယူလိုက္ရတယ္။

တစ္ခုခုဆိုကြ်န္ေတာ္႔အမ က ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႔ အေရွ႔က ရန္ျဖစ္စရာရွိရင္ ရန္ျဖစ္ေပးတယ္ ။စားစရာရွိရင္ ကြ်န္ေတာ္႔ကိုအရင္ ဦးစားေပးတတ္တယ္ ။ ကြ်န္ေတာ္႔ မွာ အႏၱရယ္ တစ္ခုခုျဖစ္လာၿပီဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္႔အမပဲ အစစအရာရာ ေျဖရွင္းခဲ႔တာပဲ ။

ကြ်န္ေတာ္႔အမ က ကြ်န္ေတာ္႔အေမဆိုလဲဟုတ္ပါတယ္ ။ အမၾကီးေတာ႔အမိရာဆိုသလိုပါပဲ ။ တစ္ခါတစ္ခါ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ကေလးလိုထင္ၿပီး နဲနဲပါးပါးဆူတာေလးကလြဲရင္ေပါ႔ ။
ဘေလာ႔ဖတ္သူမ်ားမွာလည္းကြ်န္ေတာ္႔လိုအမတစ္ေယာက္ေလာက္ရွိမယ္ဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္႔ခံစားခ်က္ကိုနားလည္မယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင္႔ရင္း ဒီညေတာ႔ဒီမွ်ပါပဲ ။ နက္ျဖန္ရုံးတက္ရဦးမယ္

ေလးစားလွ်က္
သဲသဲ

5 comments:

  1. အဲဒီလို ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ ႀကီးမားတဲ့ အမမ်ိဳး ရွိတာ မသဲသဲ ကံေကာင္းပါတယ္။ အစ္ကို၊ အမ အမ်ားစုကေတာ့ ညီငယ္၊ ညီမငယ္ေတြ အေပၚ ခ်စ္ခင္ႀကင္နာတာပါပဲ။ အျပန္အလွန္ေပါ့။ မလြဲမေရွာင္သာတဲ့ ေျခေနေတြ ျခြင္းခ်က္ေတာ့ ရွိတယ္။ ထားပါေတာ့။ မသဲသဲေရာ မသဲသဲရဲ့ အမေရာ သာယာေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ ဆုေတာင္းေပးပါတယ္။

    ReplyDelete
  2. ေမြးေန႕မွသည္ ေနာင္ နွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ခ်စ္ေသာ မိသားစုနဲ႕ တူတူ ေနရပါေစဗ်ာ


    ေလးစားလ်က္
    ေတာင္ေပၚသား

    ReplyDelete
  3. ဘာခုမွ ဖားေနတာလဲ..ေရၿပတ္ေတာ့မွ အမကို ကပ္ၿပီး..

    ReplyDelete
  4. မဟုတ္ရပါဘူးဆရာရယ္ ။ သမီးမွာဒီအမတစ္ေယာက္ထဲရွိတာ။ ေရမျပတ္လည္း သမီးအမကို သမီးခ်စ္တယ္။

    "လူတိုင္းကိုကိုယ္ခ်စ္တာလိုက္ေျပာျပေနလို႔မရဘူးေလ"

    ေလးစားလ်က္
    သဲသဲ

    ReplyDelete
  5. မႀကီးရဲ႕ေမြးေန႔ပြဲကို လာေရာက္တတ္ခဲ့ပါတယ္...
    ကၽြန္ေတာ္က အမႀကီးမရွိဘူးဆိုေတာ့ မခံစားတတ္ဘူးဗ်ာ့.. ဒါေပမယ့္.. သေဘာေပါက္ပါတယ္..

    ေနာက္ဆက္လည္း ေပ်ာ္ရြင္ပါေစဗ်ာ...

    ReplyDelete