Sunday, May 24, 2009

အိမ္လြမ္းသူ

ဒီေန ႔
Gtalk ကေနၾကားလိုက္ရတဲ႔
အေမ႔ အသံက ကြ်န္ေတာ္ ႔နားထဲမွာခ်ိဳ ေနတယ္
ကြ်န္ေတာ္႔ မိဘေတြကိ ု
မျမင္ရတာ
တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ၾကာေပါ႔
ခါတိုုင္းလို
အေမ႔အနားမွာ
ကြ်န္ေတာ္ ရွိခ်င္ပါတယ္
အေမ႔ ေမတၱာ ကို
အခ်ိိန္ျပည္႔လိုအပ္ေနပါတယ္ အေမ
အေဖ႔ ဆုံးမ စကားသံေတြကုိလည္္း
ကြ်န္ေတာ္ဘ၀ အတြက္ အၿမဲတမ္းလို အပ္ေနဆဲပါ အေဖ
အအိ္ပ္ႀကီး
အပ်င္းႀကီး
စကားေျပာကမတက္
အလိုက္ကမသိ
ရုပ္က ဆိုးတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ ကို
ခ်စ္ခဲ႔တဲ႔
ကြ်န္ေတာ္ ႔ ေဖေဖ နဲ႔ ေမေမ ပါ။
ဘယ္ခ်ိန္ဘယ္ ခါမ်ားမွၿပန္ေတြ႔ရပါမလိိမ္႔
ဆင္႔ကာပူ ေရ
ေလယာဥ္ခေလးမ်ား
Dcount ရရင္ေတာ႔
ၿပန္မယ္ လို႔စိတ္ကူးရင္း
အိမ္လြမ္္းသူ ကြ်န္ေတာ္တစ္ေယာက္ေတာ႔
ေမွ်ာ္လင္႔ရင္းေ၀း.....
ေလးစားလွ်က္
သဲသဲ

2 comments:

  1. အျမန္ျပန္ႏိုင္ပါေစဗ်ာ.. အဆင္ေျပျခင္းမ်ားစြာနဲ႔ေပါ့.. :D

    ReplyDelete
  2. အင္း
    အလြမ္းဓါတ္ခံရွိေနပါတယ္ဆုိမွ
    ဖတ္ျပီး ငိုခ်င္လာျပီ။ ဟင့္။
    မ်က္ရည္တိတ္တိတ္ သုတ္ျပီး ျပန္သြားျပီ။ =(

    ReplyDelete