Sunday, June 7, 2009

အမွတ္တရ ေန႔႔ရက္ေလးမ်ား

ဒီေန႔ က တနဂၤေႏြေန႔ေလ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔သူငယ္ခ်င္း ေတဇာ လခတိုးတဲ႔ အထိန္းအမွတ္အေနနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ပင္နီဆူလာပလာဇာမွာ ၀ါးတီးေလးသြားဆြဲၾကတယ္။ ကြ်န္ေတာရယ္ ၊သဥၹာရယ္ ၊ မသင္းသင္းဦးရယ္၊ အေကြ်းအေမြး ဒါယာကာရွင္ ေတဇာရယ္၊ ျပည္႔ျဖိဳး ရယ္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ငါးေယာက္ မနက္ေဆာေဆာစီးစီး ၁၁ နာ၇ီ ေလာက္မွာ oriental house စားေသာက္ဆုိင္မွာ ၀ါးတီးဖြင္႔တယ္။

ဒါကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ရဲ႔ ပုံေလးေတြပါ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ second year တုန္းက ucsy မွာ တခုံတည္းထုိင္ခဲ႔တဲ႔ သူငယ္ခ်င္းသုံးေကာင္ စလုံး(ကြ်န္ေတာ္ သဲသဲ ၊ ၿပည္႔ျဖိဳး ရယ္ ၊ သဥၨာ ရယ္) ဒီမွာ ပဲျပန္ဆုံၾကတယ္။ ၿပည္႔ျဖိဳးက စာသမား ေပသမားဆုိေတာ႔ ဒင္းက NUS ေက်ာင္းမွာ master တက္ေနတယ္။ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ သဥၹာနဲ႔ ကဘ၀သမားေလးေတြဆုိေတာ႔ ႀကံဳရာက်ပန္း သဥၨာက net admin ေလးလုပ္ ၊ ကြ်န္ေတာ္က system eng ေလးလုပ္ၿပီး မပ်က္ေသာ server ေတြကို ပ်က္ေအာင္လုိက္ဖ်က္ရင္း ကိုယ္႔ဘ၀ကိုယ္ရုံးေနပါတယ္ဗ်ာ။ ေတဇာကေတာ႔ acad ပညာရွင္။ အကပ္ေကာင္း တယ္။ အဟိစတာေနာ္။


အနီေရာင္ေလးက ကြ်န္ေတာ္ သဲသဲ ၊ ကြ်န္ေတာ္႔ေဘးနားက ျပည္႔ျဖိဳး ၊ အျဖဴေရာင္ေလးက သဥၹာ ၊ သဥၨာေဘးနားက အလွဴ႔ရွင္ေတဇာ၊ ဒါနဲ႔စကားမစပ္ေၾကာ္ျငာ၀င္လိုက္မယ္ ၊ ကြ်န္ေတာ္ကအေခ်ာဆုံး ေနာ္သူငယ္ခ်င္းေတြထဲမွာ ဟုတ္တယ္ဟုတ္။
မဟုတ္လဲ ဟုတ္ရမယ္ေလ အဟိ ဒီမွာ ၾကည္႔ ေနာက္တစ္ပုံ။




အဲဒါၿပီးေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ လည္းမရပ္ေသးပဲနဲ႔ Blood: The Last Vampire ကားေလးကို Vivo city အေ၇ာက္သြားၿပီး ၾကည္႔ၾကတယ္။ ဟိုတစ္ေကာင္ ၿပည္႔ျဖိဳးကေတာ႔ သူ႔ေကာင္မေလးေခၚလို႔ တစ္ခ်ိဳးတည္း ေျပးေလရဲ႕။ အဲဒီေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ေလးေယာက္ပဲက်န္ခဲ႔တယ္။ ဒီမွာ ႏွိပ္ၿပီး trailer ေလးၾကည္႔လို႔ရတယ္ ဗ်ာ။ကြ်န္ေတာ္တို႔ သူငယ္ခ်င္းေတြၾကည္႔ခဲ႔တဲ႔ကားေပါ႔။ ရုပ္ရွင္ ရုံထဲမွာ ေတဇာတစ္ေကာင္က ေလ တစ္ျခား movie တစ္ကားကို အစမ္းၿပေနတုန္း အားလုံးကၿငိမ္ၿပီးၾကည္႔ေနတဲ႔ အခ်ိန္မွာ ေတဇာက အတင္းထၿပီးကုန္းေအာ္တယ္ ေအာ္ အဲဒါေၾကာ္ျငာ၀င္တာတဲ႔ အဲဒီအသံကကြ်န္ေတာတို႔အားလုံး တိတ္သြားတဲ႔အခ်ိန္မွာ ေတဇာ ကထေအာ္ေတာ႔ အားလုံးက၀ုိင္းၿပီးေတာ႔ ဟားလုိက္ၾကေသးတယ္။ ဒါကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႔ အမပါ။



အဲဒီအမလည္းပဲ NTU မွာ မာစာတာတက္ေနပါတယ္။ အမလိုခ်စ္ရတဲ႔ ေအးေအးေဆးေဆးေနတတ္ၿပီး ခင္ဖုိ႔ေကာင္းတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ အေမမတူ အေဖကြဲ အမေပါ႔ ။
ဒီေနာက္ဆုံးက slide ေလးကေတာ႔ကြ်န္ေတာ္တို႔သယ္ရင္းေတြရဲ႔ ဓာတ္ပုံေတြပါ။ sunday ကေတာ႔ ေပ်ာ္စရာေကာင္းတဲ႔ေန႔ေလး ျဖစ္သြားတယ္။ ဒါေပမဲ႔ ကြ်န္ေတာ္လည္း ဒီတနဂၤလာေန႔မွာ ဖ်ားလို႔ရုံးမတက္လိုက္ရဘူးဗ်ာ။ ဓာတ္ပုံေလးေတြကို ၾကည္႔ရႈၿပီး comment ေပးႏုိင္ပါတယ္ရွင္

1 comment:

  1. အဟီး
    ငါ့သယ္ရင္းက ေခ်ာခ်က္။ ေနာက္ျပီး ငါ အားရွိသြားျပီ။ သိလား။ ငါတစ္ေယာက္ထဲ ပိန္တာဟုတ္ဘူး။ ငါ့သယ္ရင္းပါ ပိန္လုိ႕ေလ။ အဟိဟိ။ ခ်စ္ရုိ႕ခ်ယာ။ ခြိ။
    စာေရးေကာင္းတယ္ေနာ္ ကေလးမ။ ဂြတ္တယ္။ အီေဖကုိယ္ၾကိဳက္၏။ ဆက္လုပ္ ရဲေဘာ္။ အဟီး။

    ReplyDelete